Yunio
Visual identity / logo / stationary / website / communicatiecampagne





Achtergrond :
Yunio ondersteunt (aanstaande) ouders bij de ontwikkeling van hun kind. Van baby tot kleuter. Van kleuter tot puber. En van puber tot jong volwassene. Van het monitoren van groei en de ontwikkeling en de vaccinatie van kinderen van 0-4 jaar in consultatiebureaus. Tot het ondersteunen van kinderen (en ouders) in gezinnen die soms wel wat hulp kunnen gebruiken.


CREATE.
Ontwikkel een creatief concept voor Yunio aan de hand van de vastgestelde positionering: opfrissing van de huidige huisstijl, een eigen visuele identiteit waarmee Yunio minder direct gelinkt wordt aan ‘moeder’ Sensire én een communicatiestijl waarmee Yunio een sterke(re) en toekomstbestendige positie krijgt richting klanten, financiers en stakeholders. En richting medewerkers.


CHANGE.
Resultaat: een onderscheidend communicatieconcept dat duidelijk maakt wie Yunio is, wat het kan en allemaal doet. Groeien is groter worden. Maar groeien is ook groeien als mens. Door je in een veilige omgeving te ontwikkelen. Hoe je thuissituatie er ook uit ziet. Daar sta je niet alleen voor, dat doe je samen met Yunio. Vandaar een nieuwe pay-off. Maar misschien nog wel belangrijker: een nieuwe beeldtaal, die Yunio letterlijk een heel bijzonder en eigen gezicht geeft. Persoonlijke portretten, vanuit kracht. Kom maar op: ik kan de wereld aan! Dat is waar we het voor doen.