(Her)positionering
︎︎︎
Begin 2023 nam Deloitte PACER over. PACER is een toonaangevend ingenieurs- en adviesbureau dat nationaal en internationaal actief is in grote infrastructuur- en investeringsprojecten. De vraag aan Launderette: (her)positioneer de nieuwe partij, PACER a Deloitte business, als de expert op het gebied van Project Advisory bij grote infra & capital projects in Nederland.
Oftewel, wat wordt het nieuwe verhaal in de markt? Met als grootste uitdagingen: hoe kunnen we deze twee DNA’s bij elkaar brengen in communicatie, zodat ze elkaar versterken? En hoe kunnen we binnen de vastomlijnde Deloitte huisstijl PACER toch een eigen(zinnig) gezicht geven? Richting alle doelgroepen, zowel extern als intern.
Change.
We begonnen bij het begin. Door in een aantal één-op-één sessies te focussen op: waar sta je voor als merk? De kernactiviteiten vertaalden we vervolgens naar heldere kernboodschappen. Terwijl we de propositie fijn slepen naar één scherpe silver bullet voor PACER a Deloitte business: 'From hidden solutions to eye-openers'.
Vervolgens ontwikkelden we een krachtige visuele identiteit die A. helemaal Deloitte is en B. de eye-opener-propositie nog verder versterkt. In alle mogelijke middelen. Van de website tot een slim format voor socials. En van projectcases tot recruitment. Hiermee maakt het nieuwe PACER a Deloitte business een impact that matters. En zo is het.
Meer weten over deze case?
Bel of mail Ruud :
+31 (0) 6 48 07 73 17
ruud@launderette.nl