Naam, logo, visual identity, stationary, website en communicatieconcept
︎︎︎
Create.
Het Medisch Service Centrum (MSC) van zorgorganisatie Sensire gaat zelfstandig verder. Dit moet ook tot uiting komen in een zelfstandige identiteit. Een vertaling van de merkbelofte : ‘Wij brengen de zorgverlening van de wachtkamer naar de huiskamer’. MSC levert de zorg van de toekomst. Launderette verzorgt de gehele communicatie.
Change.
MSC zorgt ervoor dat mensen die zorg nodig hebben, zelfstandig en op hun eigen manier hun leven kunnen blijven leiden. Kernwoorden : zorg, warm, menselijk, innovatief en veiligheid. Dat vertaalden we naar de naam ‘Naast’. Met de pay-off : Zorg op afstand. Heel dichtbij. Dat is wat MSC faciliteert. Het logo is strak en zonder tierlantijnen. In de beeldtaal en tone-of-voice maken we de emotionele connectie met de doelgroep. Interactie tussen mensen staat centraal. Warm en professioneel. Veilig en geruststellend. Informatief en relevant.
Meer weten over deze case?
Bel of mail Ruud :
+31 (0) 6 48 07 73 17
ruud@launderette.nl