Re-branding. Visual identity, stationary en communicatieconcept
︎︎︎
Create.
De Verbinders is een programma dat inzet op hoogwaardige samenwerking in bouw-, infra- en energieprojecten. Gericht op waarde, respect en de belangen van alle betrokkenen. Met behulp van De Verbinders steken de sleutelspelers in teamverband de peilstol in hun project. Via een systeemgerichte verbeteraanpak krijgen de deelnemende projectteams zicht op onderliggende patronen en dynamieken die een soepele samenwerking in de weg zitten. Wat De Verbinders als programma in de sector uniek maakt, is dat de teams tijdens het traject ook van elkaars uitdagingen en oplossingen leren.
De Verbinders is niet nieuw, maar wel vernieuwd. De vraag aan Launderette: ontwikkel de re-branding van De Verbinders. Zet het merk op een frisse manier in de markt.
Change.
Altijd handig, zo’n naam die alles zegt : ) De Verbinders is de verbindende factor. Natuurlijk was het begrip ‘verbinden’ het vertrekpunt voor het nieuwe logo en voor de nieuwe visuele identiteit. Gedacht en bedacht vanuit de essentie van het merk. Met in het V-vormige logo de zwarte stip (=De Verbinders) juist niet centraal. Het gaat immers om de groep, niet om de facilitator. Verder vertelt de beeldtaal het verhaal. Met een grafisch grid als achtergrond. Het geheel oogt serieus en professioneel. Passend bij de sector. Maar wél in een lime-groene kleurstelling. Lekker fris, lekker nieuw, lekker anders.
Meer weten over deze case?
Bel of mail Ruud :
+31 (0) 6 48 07 73 17
ruud@launderette.nl