Logo, visual identity, website en communicatiecampagne
︎︎︎
Create.
Ambitious People Group is niet de grootste, maar (naar eigen zeggen) wel de beste recruitment groep van de wereld. En hard op weg om ooit de grootste te worden. Om uitdrukking te geven aan hun nieuwe ‘HERO’ identiteit vragen ze Launderette om een krachtig, overkoepelend branddesign. Om impactvolle brandstorytelling die deze corporate story tot leven brengt. Propositie : We go the extra mile to help realize ambitions.
Change.
Ambitious People Group is een sterke naam. Een naam die meteen segmenteert. Die een bepaald soort mensen, kandidaten en opdrachtgevers aanspreekt. Niet voor de middelmaat. Maar voor ambitieuze mensen die verder willen. Deze insight hebben we vertaald naar een (nieuw) logo, naar krachtige, menselijke beeldtaal en naar een campagne die de power van mensen laat zien. En laat spreken. Kleurrijke communicatie met ballen. Helemaal passend bij deze club met hoogste success rate in de markt.
Bel of mail Ruud :
+31 (0) 6 48 07 73 17
ruud@launderette.nl